Företagsportalen
Välkommen till företagsportalen. Här kan du enkelt få en översikt över alla företag och avtal som administreras, samt detaljerad information om avtalens omfattning.
Viktig information
Företagsportalen har genomgått en uppdatering och den nya versionen är nödvändig för vissa funktioner. För att få tillgång till den nya versionen behöver du rensa webbinformation och historik i din webbläsare. När du ser knappen "Hjälp" bredvid "Logga ut”-knappen uppe i högra hörnet, är Företagsportalen uppdaterad.
Funktioner som är tillgängliga:
- Se vilka företag och avtal som administreras.
- Avtalets omfattning och specifika villkor.
- Sök på anställd och se status på enskild försäkring.
- Gör på- och avanmälningar snabbt och enkelt.
- Ändra och uppdatera företagets kontaktuppgifter.
- Se dina fakturor, försäkringsavtal och underlag för förmånsbeskattning.
- Utför vissa ändringar i dina avtal för att säkerställa att de alltid är aktuella.
- Använd en direktkanal för kontakt.
Vi vill förenkla din avtalsadministration och göra din arbetsdag så smidig som möjligt. Tveka inte att kontakta oss om du har några frågor.